Politica de Retur
Clientul poate renunta la o comanda in conditiile stipulate mai jos, sau poate anula o comanda in termen de 2 ore de la plasarea acesteia.
Potrivit O.U.G. 34/2014 produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Pentru retur este necesar sa ne contactati la adresa de email comenzi@antomaragro.ro sau la numarul de telefon 0745090205. Produsele trebuie returnate intacte fara urma de folosire. Produsele desigilate nu se pot returna.
Produsele pot fi returnate prin expediere la adresa: Antomar & Brothers Group SRL, Sos Buturugeni nr 318, DJ412A, Com. Buturugeni, Jud Giurgiu, cod postal 087035
Produsul se înlocuieČ™te sau se ofera contravaloarea lui. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda folosirea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Contravaloarea comenzii se va transfera intr-un cont bancar specificat de catre client, intr-un interval de 14 de zile de la retur, pentru comenzile achitate ramburs sau prin ordin de palta.
In cazul in care comanda a fost achitata cu cardul online restituirea se va face dupa primirea produselor si poate dura intre 1 si 30 de zile lucratoare in functie de politica bancii detinatoare a cardului cu care a fost efectuata plata.
Returnarea de produse este valabila numai pentru persoane fizice.
Pentru a fi sigur de denuntarea contractului in termen, este suficient pentru Client sa trimita notificarea de denuntare inainte de expirarea termenului.
In cazul denuntarii/retragerii din Contract, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnarii produselor si accesoriilor acestora, in stare corespunzatoare, conform celor aratate in Termenii si Conditiile din prezentul website, Antomar & Brothers Group SRL va restitui fara intarziere nejustificata Clientului pretul acestora astfel cum a fost incasat mai putin taxa de livrare platita de Client Curierului pentru livrarea Produselor (si nici costurile suplimentare decurgand din alegerea de catre Client a altei metode de livrare decat cea uzuala oferita de Antomar & Brothers Group SRL). In cazul in care Clientul alege sa pastreze anumite Produse si sa anuleze doar partial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursata.
Restituirea Pretului platit de Client se va face in aceeasi modalitate in care aceste sume s-au primit in tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul agreeaza altfel si a platilor primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in e-mail-ul unde este solicitata returnarea produselor.
Antomaragro poate amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat sau pana cand Clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.
In cazul retragerii/denuntarii, realizate cu indeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, neuzate, curate (fara insa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, in ambalajul in care au fost primite, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii si ziua implinirii termenului, intrand in calculul acestuia.
In cazul in care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca Produsul.
Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din ratiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate.
In cazul in care Produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuandu-se in mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vanzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultand din utilizarea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii lor.
Plangeri referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul website-ului sunt produse noi, care nu prezinta defecte. In cazul in care Produsele prezinta totusi defecte, Antomar & Brothers Group SRL va fi responsabil pentru acestea.
In cazul in care Produsele prezinta defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite in perioada de garantie, stabilita conform legii romane, Clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la Sectiunea Contact si sa returneze Produsele, conform procedurii aratate in acesti Termeni si Conditii.
Plangerile trimise prin posta electronica trebuie sa specifice cauzele acestora si informatiile necesare pentru a identifica comanda.
Antomar & Brothers Group SRL va examina plangerea in 14 zile si va informa Clientul despre rezultat.
In cazul in care se constata reclamatia Clientului ca fiind intemeiata, Produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, Clientului i se va restitui Pretul impreuna cu taxele de livrare, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.